Alice & Jasper

Jasper_And_AliceInauguram site-ul cu o frumoasa, dar trista  poveste din universul Twilight, cu Alice si Japer in rolurile principale.Textul este un fan-fiction scris de DarkAngelz200 .(http://www.fanfiction.net/s/5354976/1/The_Day_She_Slipped_Away)

Lectura placuta!

Moartea lui Alice din perspectiva lui Jasper

Lupta s-a sfarsit ;Nu a mai ramas nimic,doar cenusa noptii purtata de vant.Focul arde mocnit,cuprinzand ramasitele celor distrusi.Un vampir,in special si-a pierdut viata si a luat si sufletul meu cu ea.

Unica mea iubire, Alice Cullen.

Ea era totul pentru mine,motivul pentru care i-am intalnit pe Culleni,motivul pentru care m-am schimbat.I-am daruit lumea intreaga ,dar nu a fost de ajuns s-o salvez.Acel tipat terifiant , ca de animal,care inca imi rasuna in urechi,a fost ultimul sunet pe care l-am auzit din gura ei.Inca pot sa ii zaresc in minte fata speriata,

in timp ce ochi ei cautau o forma de scapare.Nu exista nici una,si inainte sa pot face ceva ,a si disparut.S-a intamplat atat de repede,ca as fi putut jura ca nici nu a cazut,ca nu m-a parasit cu adevarat.

Edward a spus ca totul va fi bine ; ca nimeni nu va muri in lupta asta.S-a inselat, a mintit,eu mi-am pierdut fericirea si nu mai am pentru ce trai.Nu ma puteam intoarce,nu in acea casa care pastra memoria lui Alice.In fiecare camera se simtea prezenta ei.

Zambetul ei.

Rasul ei.

Mi-a incalzit inima cea rece si moarta atatea decenii.Viata fara ea era ca viata in iad.Mama mea,Esme, incearca sa ma consoleze,spunandu-mi ca o sa trecem peste asta impreuna.Nu cred nimic din ce spune.Nu puteam s-o uit pur si simplu,era imposibil,am iubit-o mult prea mult.Viata de vampir nu inseamna nimic fara iubire,acum mi-am dat seama,dar as vrea sa nu fi realizat acest lucru vreodata.

Noaptea mi-a furat-o pe Alice,ne-a rapit tot viitorul impreuna.Un vampir se indragosteste o singura data,iar dupa aceea nu mai exista nimeni pentru el.

Inca imi amintesc ziua in care ne-am intalnit in acel restaurent vechi.Era asemena unui inger,multi ani m-am indoit de iubirea ei fata de mine.Cum putea sa iubesca o persoana cu trecutul meu ?Pentru asemenea intrebari,avea mereu acelasi raspuns :pur si simplu ma iubea.Privesc cenusa cum zboara in noaptea moarta.

Asta e tot ce mi-a mai ramas din ingerul meu.Nimic in afara de cenusa zburand libera prin vant, asa cum facea ea cand inca era in viata.

Ochii ei nu vor mai vedea viitorul.

Vocea ei nu va mai spune niciodata cuvinte incurajatoare, de dragoste.

Corpul ei nu se va mai misca niciodata plin de emotie prin camera

Ea nu mai este. Stiam ca nu o voi mai vedea niciodata. Eu pur si simplu nu mai pot sta aici. Sunt prea multe pe care nu le voi putea uita. Nu conteaza de cate ori ne vom muta, Alice va ramane in continuare in amintirea mea, iar eu nu pot ramane pe acest pamant fara ea. Nu pot face nimic daca nu imi este alaturi.

M-am intors sa infrunt membrii familiei. Asta ii va intrista, dar eu nu mai pot indura inca o zi fara dragostea mea. Edward imi aude gandurile si incearca sa ma convinga sa raman, ca lucrurile se vor imbunatatii. Stiu sigur ca niciodata nu voi mai fii bine, daca imi continui viata voi innebuni fara Alice.

El imi spune ca moartea nu este raspunsul la problemele noastre. Dar acesta este raspunsul la a mea, si o vreau(moartea) acum. Imi doream atat de mult sa fiu rupt si aruncat in flacari…aveam nevoie de moarte.

El incearca sa ma faca sa raman, imi spune ca ne vom gandi la ceva. Ii spun ca nu pot ramane, nu vreau sa raman. Vreau sa mai fiu cu Alice a mea inca o data, sunt un nimic fara ea. Din ziua in care ne-am cunoscut mi-am dorit sa ne petrecem restul eternitatii impreuna. Aveam nevoie de ea mai mult decat aveam nevoie de sange.

Am plecat noaptea, lasandu-mi viata in urma. Daca as fi putut plange, as fi plans un rau. Stiu unde sa merg ca sa o mai vad inca o data, singurul loc care mi-ar asigura-o din nou pe Alice. Aud zgomote in urma mea, Edward si Emmet incercand sa ma prinda din urma, sa ma opreasca, dar nu for reusi. Stiu ca Edward ma va ajunge.

Imi stie toate gandurile, cum imi doresc moartea, si isi mareste viteza.Intr-adevar, el este cel mai rapid, dar eu sunt de departe cel mai bun luptator din tot clanul. Furia mea asupra actiunilor lui scot tot ce e mai bun din mine. In mintea mea tip la el, nu vrea sa ma intorc, nu ma voi mai intoarce niciodata, deoarece dupa aceasta voi fi fericit, voi fi cu Alice. Castig si mai multa viteza. Chiar daca pare imposibil, Edward ramane in urma. Imi limpezesc mintea si alerg spre ultima mea destinatie, locul care mi-o va mai oferi pe Alice inca o data. Singurul loc unde moarte imi va fi asigurata.

Volterra, Italia.

Acest articol a fost publicat în Twilight. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

21 Responses to Alice & Jasper

  1. nikol spune:

    hey asta e inceputu sau mai sunt si alte cap inainte de asta va rog sa mi raspunde ty imi place ff tareeeeee

  2. feelfreee spune:

    din pacate,este doar o scurta poveste,dar cat de curand ne apucam de fan-fictionuri mai lungi cu mai multe capitole.

  3. alys spune:

    e sooperr…am plans…astept si altele…multumesc;)

    • feelfreee spune:

      iti multumim si noi alys. sper ca le vei spune si altora de blogul nostru. eu si Vero vrem sa bucuram cat mai multa lume cu aceste fan-ficuri.

  4. themowl spune:

    foarte tare! da’ cred ca suna mai bine in engleza 😛

  5. nikol spune:

    fyty syguri ca vom face din acest blog..cee ce este cu adevarat ….va venii multa lume pe el..daca vety incepe sa traducety fan-fiuri..styu ce vb..cand este vb de un fanfic ..in special eu..intru pe tot ce este posibil…asa c a abia astept sa va apucaty de tradus…..:* hei sper sa-l contiinuat pe asta cu alice…(sau acea scurta poveste..este doar o scurta poveste si nu are continuare) asta este ? mare pacat…

  6. feelfreee spune:

    maine vom incepe unul nou cu alice si jasper in perioada cand s-au intalnit.

    parerea mea este ca shi cei doi au o poveste de spus nu numai edward shi bella.

    ne bucuram ca shi voi suntei de aceesi parere

  7. nikol spune:

    da ar fi frumos .cu jasper sii alice…….dar nu putem sa ignoram ..faptul ca toata actyunea se petrece in preajma lui eddy si bella….da ar super…sa traducety,….desprej asper si alice..imii place enorm de ei

  8. Esme spune:

    vreau sh eu sa stiu daca acesta sh viatza lui Alice inainte de fam cullen vor avea continuare ..va rog sa ma cantactatzi orice fan sau membru al echipei.. aliceandjasper_eternallove@yahoo.com e adresa mea de mess

    mersy anticipat
    Lovely Esme

  9. feelfreee spune:

    aceasta este doar o scurta povestioara si nu stim sigur daca o vom continua, dar cel cu viata lui alice inainte de culleni va fi continuata de colega mea, vero.
    multumim esme ca ne urmaresti blogul.

  10. Rose spune:

    o doamne ai facut o rana in sufletul meu,e giganta,cred ca dak ar fi murit rosalie asi fi plans un lac si asa am plans pentru Alice un rau!plin de emotie dar totusi mi-ar fi placut ca Jasper sa se insele si alice sa fi supravetuit

  11. Rose spune:

    poate daca ar fi murit bella nu m-as fi suparat biata Alice,banuiesc ca este vorba de lupta cu noi nascutii si Victoria,de ce n-a murit bella,de ce a trebuit sa moara alice :((((((((((((((((((((((((((((((((((((

  12. Deny spune:

    Doamne!M-ai facut sa plang:(((De ce ai fost asa cruda si ai scris ca Alice a murit?!!:((:o3.Fa continuarea te roooog!

  13. anonim spune:

    eu tot nu inteleg…asta e o poveste scrisa de voi..sau se va intampla si in film???

  14. anonim spune:

    sa ma lamureasca si pe mine cineva asta se va intampla si in in film?? sau e doar o poveste. alice si jasper sunt preferatii mei :X:X

  15. lara spune:

    alice va muri si in film sau este doar o poveste.oricum ar fi este geniala poveste faceti si continuarea

  16. Kãťãĺiña spune:

    Super tare povestea! Dar Alice chiar va muri in film??

Lasă un răspuns

