Carticica mea cu Vampi II (by Vero)

Cartea despre care am ales sa vorbesc astazi se numeste Academia Vampirilor,este scrisa de Richelle Mead si este tare rau de tot.:D
Am fost foarte surprinsa de aceasta carte.Credeam ca n-o sa ma impresioneze cu nimic,ca e doar o alta carte cu vampirasi care fug de colo colo si musca tinere frumoase.Ei bine,nu e deloc asa.Romanul este chiar matur,cu intorsaturi de situatie radicale,si multe secrete care ne intriga.

Si acum sa va spun putin despre actiunea romanului.Rose Hathaway ,o fata dhampir(o rasa jumatate vampir jumatate oameni cu datoria de ai proteja pe moroi-vampirii vii de strigoi-cei morti si rai …..sper ca ati inteles)este gardianul Lissei Dragomir,printesa moroi.Povestea incepe cu capturarea celor doua si aducerea lor cu forta inapoi la academie.In prima jumatate a romanului nu stim aproape nimic despre cele doua,iar secretele nu inceteaza sa ne intrige,in ciuda faptului ca este narat la persoana I.

Incet incet,descoperim tot adevarul ,pe care nu il voi dezvalui.Aflam de ce fetele au fugit,ce este cu animalele moarte din camera Lissei, cine e misteriosul( si chipesul)Christian Ozera-printul moroi cu parinti strigoi + cei cu rusul Dimitri (al doliea gardian al Lissei).

Aceasta carte este o calatorie in ierarhia vampirilor plina de nedreptati ,revolte ,secrete medievale si Sfinti nebuni.

Inchei prin a va spune ca daca descrierea citita pe coperta cartii vi se pare aiurea(cu toate acele rase de vampir) nu va puteti insela mai tare.Universul din Academia Vampirilor este descris cu argumente logice de autoare,ceea ce il face perfect credibil,iar aceste rase de vampiri au fiecare rostul ei in ciclul vietii.

Dragi impatimiti ai celor cu coltisori ,puneti manuta cat mai repede pe aceasta carticica.Nu veti regreta !!!

PS:Am postat aici primul capitol din VA.

Nota mea este 9/10(astept vol urmatoare).

Melodia:

Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 Responses to Carticica mea cu Vampi II (by Vero)

  1. Iulia spune:

    Trebuie sa recunosc,m-ai facut curioasa

  2. amalia spune:

    am citit cartea si mia placut la nebunie!!am auzit ca volumul 2 apare dupa 20-25 mai.daca vrei sa vb imi stii id-ul.

  3. mikaella15 spune:

    Mi-a placut cum ai zis,citez:,,o alta carte cu vampirasi care fug de colo colo si musca tinere”.Ai dreptate.Majoritatea cartilor cu vampiri cam asta fac.Faina recenzia.

  4. Am citit si eu primul volum si mi-a placut, dar nu in mod deosebit. La inceput mi s-a parut chiar plictisitoare dar cu cat intri mai mult in actiunea cartii cu atat e mai interesanta. I-as da totusi un 8.50/10. Dar imi place mai mult seria Casa Noptii decat asta.Dar cine stie, poate doar primul volum a fost mai slabut si urmatoarele se vor dovede chiar mult mai bune. Felicitari pentru recenzie.

  5. feelfreee spune:

    multumesc pentru felicitari 🙂
    cat despre casa noptii,eu cred ca academia vampirilor e mai matura.
    dar imi plac amandoua….

Lasă un comentariu